Beste klanten, oud collega’s, leveranciers en alle andere relaties van MICHON Computers.
Na 22 jaar hebben wij besloten om te stoppen. Na het hoogtepunt in 2014 met bijna 30 mensen in dienst en winkels in Noord-Holland, Friesland en Groningen, kwamen er steeds minder mensen in de winkel. De daling bleef maar doorzetten waardoor wij, maar ook collega-bedrijven genoodzaakt werden om maatregelen te treffen. Wij kozen ervoor om af te afbouwen in de hoop dat de markt nog zou aantrekken. Maar die verbetering bleef helaas uit.
​
Met al onze winkels hebben wij door nauwe samenwerking met de verhuurders en goed overleg met ons personeel, de contracten gefaseerd kunnen stopzetten. In 2017 was zodoende alleen nog winkel Alkmaar operationeel onder de formulenaam Digitotaal
Per september 2018 sluiten wij definitief onze deuren en komt er een einde aan een lang avontuur met vele hoogte- en dieptepunten.
​
Iedereen bedankt voor het vertrouwen, ondersteuning en samenwerking gedurende deze 22 jaren.
​
Groet,
Alex
TechnischeDienst Menukaart
De medewerker kijkt met u samen wat er mogelijk mis is met uw apparatuur. Zodra daar direct duidelijkheid over is, zal er een prijsopgave volgen. Zodra er niet direct (na 10 min.) uitsluitsel gegeven kan worden over wat de reparatie precies zal inhouden, neemt de medewerker uw apparaat in voor verder onderzoek en krijgt u een innameformulier mee.
​
De medewerker gaat op een later tijdstip verder met het onderzoek. Zodra daar meer duidelijkheid over is, zal er een prijsopgave volgen die met u eerst besproken zal worden.
Gaat u akkoord met de prijsopgaaf, gaat de medewerker aan de slag en eventueel de benodigde onderdelen bestellen. Wij proberen altijd zo snel mogelijk en binnen een paar dagen de reparatie gereed te hebben.
Hoe berekenen wij reparatiekosten…
Welke handelingen verrichten we i.c.m. een reparatie of apart…
Klik hier voor prijzen
Klik hier voor prijzen